دسته‌بندی نشده

آموزش تزئین گل و هدیه در بادکنک + فیلم

چه طور گل یا هدیه را داخل بادکنک قرار دهیم؟

یک تزئین شیک و جدید، تزئین گل یا هدیه داخل بادکنک است. برای این کار دستگاه ویژه ای به نام استافر بادکنک وجود دارد. قطر دهانه ی این دستگاه در مدل های مختلف متفاوت است ولی به طور کلی در حدود 11 سانتیمتر است. یعنی این دستگاه دهانه ی بادکنک را 11 سانتمتر باز می کند. در نتیجه هدایایی که حداقل دو ضلع آن ها کوچکتر از 11 سانیتمتر باشند را می توان داخل بادکنک قرارداد.

مثلا انواع عروسک های پولیشی، لباس، عطر و ادکلن، جواهرات و دیگر هدایای با ابعاد کوچک برای این نوع تزئین مناسب هستند. گل آرایی با بادکنک هم یک مد جدید است. می توان دسته گل کوچکی را ترئین کرد و آن را به طور کامل داخل بادکنک قرارداد و یا دسته گل بلندی تزئین کرد و سپس قسمت بالایی آن را داخل بادکنک قرارداد و سافه ها را از دهانه هی بادکنک بیرون آورد و دهانه ی بادکنک را به دور سافه ها جمع کرد. همچنین می توان بادکنک های کوچک داخل بادکنک قرارداد و از آن ها برای تزئین استفاده کرد.

در این نوع تزئین از بادکنک های ویژه ای هم استفاده می شود که به بادکنک استافری مشهور هستند. این نوع بادکنک ها سایز بزرگتری دارند و دهانه ی آن ها می تواند به اندازه ی دهانه ی دستگاه استافر باز شود. همچنین شفاف هستند تا تزئین داخل آن ها دیده شود. البته طرح های مختلفی هم روی آن ها به چاپ می رسد تا زیباتر شوند.

معمولا سخت ترین قسمت کار با استافر، قراردادن بادکنک روی دهانه ی دستگاه است که با چندبار تمرین می توانید در آن خبره شوید.

منبع: www.rosepack.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *