دسته‌بندی نشده

آموزش ساخت مجسمه گل + فیلم

مجسمه ی گل یک گل آرایی و میوه آرایی زیبا، مدرن و خاص است که کمتر کسی انتظار دیدن آن را دارد و برای روی میز غذا و تزئینات مراسم ها و عروسی ها بسیار مناسب است.ابتدا برای ماندگاری بیشتر گل هایی که برای پایین گلدان استفاده خواهید کرد، درون گلدانی که برای ساخت مجسمه ی گل استفاده می کنید را با اسفنج آبکشی که خیس کرده اید پر کنید.

سپس برای ساخت پایه ی مجسمه ی گل از فوم استفاده کنید. می توانید به جای فوم از اسفنج خشک استفاده کنید، هدف ما فقط ساخت پایه ای است که دسته گل بالای مجسمه را نگه دارد و این فوم ها حکم زیربنای مجسمه ی ما را دارند.

فوم ها را به صورت گرد برش دهید و روی هم بچسبانید تعداد فوم هایی که روی هم می چسبانید بستگی به سلیقه ی شما دارد و این که می خواهید ارتفاع مجسمه چه قدر باشد.

سپس فوم ها را با ساقه های چوبی یا سیم مفتول محکم کنید باید مطمئن شویم که فوم ها تغییر حالت نمی دهند و حرکت نمی کنند.

می توانید برای گل آرایی روی فوم ها از اسفنج کروی استفاده کنید. اسفنج کروی را روی فوم ها با چسب محکم کنید و با گل هایی که دوست دارید گل آرایی کنید.

چیزی که مجسمه ی گل را خاص می کند استفاده از ساقه های سبز است. روی فوم ها را با ساقه های سبز بپوشانید (در این ویدیو از ساقه های گل شیپوری استفاده شده است) برای این کار باید ساقه ها را به ترتیب و موازی هم با سیم های مفتولی که به اندازه های کوچک برش زده اید محکم کنید. ساقه را روی فوم قرار داده، سیم را خم کنید و مانند گیره با استفاده از آن ساقه را به فوم وصل کنید.

در پایان کار سیم ها مشخص نخواهند شد پس نیازی به نگرانی نیست.

در پایان باید داخل گلدان را مطابق سلیقه ی خود گل آرایی کنید. برای تزئین داخل گلدان می توانید از گل های متنوع و میوه های فصل استفاده کنید. میوه ها حس سرسبزی و شادابی را منتقل می کنند و در صورت استفاده از میوه می توانید از مجسمه ی گل خود به عنوان ظرف میوه آرایی نیز استفاده کنید!

منبع: www.rosepack.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *