دسته‌بندی نشده

آموزش ساخت حلقه گل + فیلم

حلقه های گل تزئینات بسیار زیبا، مرسوم و نسبتا کم خرجی هستند و  نیازی نیست در آن ها از تعداد گل زیادی استفاده کنید. از حلقه های گل به عنوان دسته گل های بسیار شیک برای عروسی استفاده می شود و همچنین به خاطر سوراخی که وسط حلقه وجود دارد به راحتی قابلیت آویزان کرد و استفاده به عنوان دکور را دارند.
حلقه های گل دامنه سایز وسیعی دارند و بنا به کاربردشان در سایز های مختلف ساخته می شوند اما در طرز ساخت آن ها تفاوتی وجود ندارد.
برای ساخت حلقه ی گل ابتدا باید سایز آن را مشخص کنید. قدم بعدی تصمیم گیری درباره ی نوع شاخ و برگی است که می خواهید استفاده کنید. شاخ و برگ ها باید انعطاف پذیر باشند. استفاده از برگ های مختلف برای ایجاد تنوع، جذابیت، بافت های متفاوت و طیف رنگی متنوع است که باعث زیبایی بیشتر حلقه می شود.
ساقه ها را با سیم مفتول سبز دور حلقه ببندید. به اندازه ی دلخواه از برگ ها استفاده کنید این که حلقه تا چه حد از زیر برگ ها پیدا باشد به سلیقه ی شما بستگی دارد.
سپس نوبت به قرار دادن گل ها می رسد. اول باید گل هایی را که محکم تر و مقاوم تر هستند را استفاده کنید، گل های ظریف تر و حساس تر در انتها استفاده می شوند.
در صورت دسترسی، برای طولانی تر شدن عمر حلقه ی گل، گل ها را داخل لوله های آب مخصوص گل قرار دهید.

به طور کلی ماندگاری حلقه های گل به عوامل زیر بستگی دارد:
نوع برگ های مورد استفاده – محیط نگهداری حلقه ی گل – استفاده از اسپری نگه دارنده – استفاده از لوله ی آب مخصوص گل
بعد از قرار دادن گل ها در لوله ی آب، آن ها را با سیم مفتول، چسب حرارتی یا چسب گل فروشی به حلقه متصل کنید. مطمئن شوید که گل ها سفت بسته شدند و تا حد امکان لوله ی آب را بین برگ ها از دید پنهان کنید.
در انتها اگر لوله های آب مشخص بودند می توانید با چسباندن برگ آن ها را بپوشانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *